czwartek, 5 maja 2016

"Girl Online Zoe Sugg - Recenzja

Zoe Sugg,jest brytyjską  youtuerką,ma na swoim kanale na youtube tysiące filmików oraz miliony obsrwatorów.Stała się wzorem do naśladowania wielu młodych ludzi.



Kiedy pierwszy raz usłyszałam o tej książce, wiedziałam, że będę w stanie powiedzieć o niej bardzo dużo. Cóż, główną postacią w tej książce, Penny, jest trochę inna,cierpi na napady lęków. Na co dzień uczęszcza do  liceum w Brighton i podkochuje się w  – Ollim, wieczorami zaś anonimowo prowadzi  popularnego bloga, w którym to opisuje życie dorastającej nastolatki. Penny spotyka się z Ollim na plażowe sesje fotograficzne, rozmawia z nim podczas przerw między kolejnymi lekcjami, oboje biorą też udział w szkolnym przedstawieniu. Wszystko zmienia się, kiedy podczas wyjazdu do USA ze swoimi rodzicami poznaje Noah. Dziewczyna nie ma pojęcia, że ma do czynienia z osobą znaną w artystycznym świecie, podobnie jak i chłopak, który zakochał się w  blogerce która pisze posty pod pseudonimem Girl Online.




Książka bardo mi się spodobała,język jakim pisana była i tematyka typowo młodzieżowa,to coś co naprawdę lubię.Książka dała mi wiele do myślenia i uważam że jest godna polecenia.
moja ocena:
9,5/10

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało napisałaś o tej książce. Wygląda mi na takie nastolatkowe czytadło - mam rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam mało,ponieważ jakbym chciała napisać więcej,to streściłabym całą książkę :(.Tak,zdecydowanie jest to typowa książka dla nastolatek ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam tej książki.Chodż bardzo lubię książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrzucę ta opinie mojej siostrzenicy ona kocha takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podrzucę ta opinie mojej siostrzenicy ona kocha takie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż jeszcze się zastanawiam nad tą książką :/ A przy okazji chciałabym Ci przekazać, że nominowałam Cię do "Przysłowiowego Book Tag-u". :D http://bookmania46.blox.pl/2016/05/Przyslowiowy-Book-Tag.html
    I widzę, że wygląd bloga się zmienił. Śliczny! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. CZYTAŁAM. ŚWIETNA. Już sam opis mnie zachęcił. Myślę, że każdemu kto prowadzi bloga i lubi książki by się spodobała. Osobiście uwielbiam takie romansidła i kiedy główna bohaterka się wyróżna (rude włosy) lecz niekoniecznie pozytywnie. Ta ich miłość jest dosyć typowa tak jak i reakcje Penny na pewne rzeczy i to mi się najbardziej spodobało: problemy takie jak spotykają innych. No poza tym, że jej wybranek był nastoletnią gwiazdą haha.

    Mój blog, zapraszam. :) | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby mam już 15 lat, więc książka nie dla mnie, ale uważam ja za naprawdę fajną ;) Nie żałuję, że przeczytałam, na moim blogu dostała nawet 20/20!:)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wieku z 2 z przodu, przeżywam obecnie powrót do literatury młodzieżowej, chętnie i po tę pozycję sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na oku tę pozycję, a że moje urodzinki niedługo - dostałam trochę kasy na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś tutaj!
Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!