czwartek, 10 listopada 2016

Jak wysłać kartkę nie wychodząc z domu?

Witajcie kochani!
Ostatnio na moje nieszczęście złapałam anginę i już 1,5 tygodnia jestem przykłuta do łóżka. Jest do dość spore utrudnienie, biorąc pod uwagę wielkimi krokami zbliżające się święta, oraz koniec semestru. Niestety jeszcze tydzień leżenia w łóżku mnie czeka, a następnie operacjaa i pobyt w szpitalu. Także sami widzicie że nie mam kompletnie jak ogarnąć "przedświąteczny bałagan", a już napewno nie mam nawet kiedy wysłać kartki i prezentu mojej kochanej cioci na święta. Na szczęście w tym roku wystarczyło i tylko kilka chwil, laptop i internet by wysłać cioci kartkę świąteczną z Poczty Kartkowej .

Na czym to polega?
To proste!:
1. Wejdź na stronę Poczty Kartkowej  
2. Wybierz Kartkę
3.Wypełnij ją życzeniami
4.Podaj adres i preferowaną datę dostawy kartki
5. Zapłać i ciesz się wysłaną kartką nie wychodząc z domu!
Dodatkowo Poczta Kartkowa daje nam  możliwość  wysłania wraz z kartką słodyczy!
Myślę że jest to ideale rozwiązanie dla osób które są zabiegane i nie mają czas by pójść na pocztę.



5 komentarzy:

  1. Słyszałam o takiej opcjii, ja jednak wole tradycyjnoś! Sama robie moje kartki ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, nie słyszałam o tym wcześniej. Przejrzałam stronkę i wzory nawet też ciekawe, jednak częściej robię sama kartki, które chcę komuś podarować. Lubię włożyć cząstkę serca w prezent. :)

    Zapraszam również do siebie zakrecony-miszmasz.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ułatwienie życia! :D Nie słyszałam o tym wcześniej, być może skorzystam :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sprawia przyjrmność tradycyjne wysyłanie kartek. Ta opcja dla leniwych :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sprawia przyjrmność tradycyjne wysyłanie kartek. Ta opcja dla leniwych :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś tutaj!
Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją!